Verkoop

Waarom kiezen voor ons team?

Voor ons kantoor wordt veelal gekozen door relaties die wij eerder van dienst zijn geweest of omdat zij hun ervaringen doorvertellen aan familie, vrienden en kennissen. Bezichtigers worden ook regelmatig klanten van ons omdat zij zelf het contact, de benadering en service hebben ervaren. Een werkwijze die als onderscheidend, nuchter en persoonlijk ervaren wordt en op Funda zelfs gewaardeerd met een 9,8. Onze volledig transparante full service werkwijze, waarbij u alleen het all-inclusive tarief betaald als uw woning of ander onroerend goed object verkocht en door een notaris overgedragen is zorgt ook voor een aanzienlijk aandeel nieuwe relaties, iedereen is welkom!

Hieronder hebben wij onze unieke aanpak voor u op een rijtje gezet:

  • Wij werken daadwerkelijk op no cure no pay-basis, u betaalt niets vooraf (wij rekenen dus geen opstartkosten).
  •  Wij hanteren als een van de weinige makelaars openbare tarieven, namelijk:

€ 2.250,- (all-inclusive) voor verkopen tot € 200.000,-

€ 2.450,- (all-inclusive) voor verkopen tussen € 200.000,- & € 300.000,-

€ 2.750,- (all-inclusive) voor verkopen tussen € 300.000,- & € 400.000,-

 € 3.250,- (all-inclusive) voor verkopen tussen € 400.000,- & € 700.000,-

Wanneer verwacht wordt dat het verkoopresultaat boven de € 700.000,- uitkomt, dan maken wij voor u graag een verrassende offerte op maat.

Bovengenoemde kosten zijn inclusief alle hieronder genoemde services:

  •  Bij verkoop via ons zijn wij kosteloos uw aankoopmakelaar (u bespaart daarmee al direct € 1.250,- of meer);
  • U betaalt niets extra voor het maken van een fotoreportage, die professioneel gemaakt wordt door onze fotografe Gaby Bakker en ook niet voor het laten opmaken van plattegronden en een NEN-meetrapport;
  • Wij plaatsen de woning zonder bijkomende kosten op onder andere Funda (alle foto’s);
  • Het plaatsen van borden en eventueel ander reclamemateriaal is voor onze rekening;
  • U betaalt bij ons niet voor het maken van een brochure en voor advertenties in gedrukte media;
  • Wij zijn actief op social media, de advertentiekosten die wij daar maken nemen wij ook voor onze rekening;
  • Wij zijn opvallend actief op social media, waaronder op Facebook. Daar hebben wij enorm bereik en behalen daarmee bovendien de gewenste resultaten;
  • Bij ons dus geen enkele verrassing achteraf. Zo betaalt u ook niet per bezichtiging, derhalve alleen het all-inclusive tarief hierboven als uw woning of ander onroerend goed object door de betreffende notaris is overgedragen.

 

Tip: Bekijk eens onze referenties op onder andere Funda, waar onze werkwijze vooral als onderscheidend, nuchter en persoonlijk omschreven wordt en voor service en begeleiding gewaardeerd met een 9,8

Nieuwsgierig? Vraag een gratis waardebepaling aan via 0223-200.005 of wees vrijblijvend welkom op ons gezellige kantoor te Willemsoord 52D in Den Helder. Thee, koffie, een cola, een koud watertje of bijvoorbeeld een lekkere cappuccino of latte macchiato staan klaar of maken wij à la minute voor u!

Verkopen en aankopen buiten de regio of in het buitenland
•    Bovenstaande handelszwijze is enkel mogelijk in een straal van 40 kilometer, gerekend vanuit Den Helder. Plaatsen binnen deze regio zijn o.a. Julianadorp, Callantsoog, Schagen, Schoorl, Bergen, Alkmaar, Heerhugowaard, Den Oever, Wieringerwerf, Medemblik en niet in de laatste plaats Texel.
•    Buiten voormelde regio, ook in het buitenland kunnen wij worden ingezet, derhalve onder andere voorwaarden dan hierboven. Voor een aanbod op maat kunt u vanzelfsprekend vrijblijvend contact met ons opnemen, wij staan u met alle plezier te woord.
•    Uiteraard kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen alsmede wij ook voor opdrachten kunnen bedanken

Voor informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen via: info@coltofmakelaardij.nl of belt u 0223 200 005

Kom in contact